Var är den där bilen? Höglandspolisen har letat i Sävsjö kommun


Höglandspolisen har letat efter en bil i Sävsjö kommun.

I måndags förmiddag vid 11-tiden i Stockaryd anmäldes att en person drabbats av inbrott i sin bostad. Ett fordon ska ha lämnat platsen i samband med inbrottet, enligt vittnen.

Poliser sökte i närområdet utan att hitta något misstänkt fordon. Det finns inte heller någon misstänkt för brottet. En polisundersökning har gjort i bostaden för att hitta spår.


Publicerat

i

av

Etiketter: