Nässjö IF mötte Sandvikens AIK hemma i Stinsens arena igår söndag i andra omgången av bandyns juniorelitserie.
Det blev en total utskåpning när SAIK satte fart och vann till slut med hela 3-12 (1-6). NIFs två sista mål kom i form av tröstmål (varav ett på straff) i slutet av matchen.
Vetlanda BK leder elitserien före just SAIK. NIF är på femte plats.