Förlust för Elit Vetlanda


Det blev förlust för Elit Vetlanda ikväll tisdag borta mot Indianerna.

Indianerna vann med 48 – 42 efter att ha vänt matchen de två sista heaten.
Hampel hade en usel kväll och tog bara 2 poäng på fyra heat.
Woffinden, THorssell, Magnus Karlsson och Leon Madsen var de enda som lyckades vinna heat och bara ett var.

[Redaktion]


Publicerat

i

av

Etiketter: