Elit Vetlanda: vi är inte oroliga för banan


Det har regnat i Vetlanda och det är speedwaymatch ikväll tisdag. Elit Vetlanda tänker dock köra som planerat.

Enligt lagledningen för Elit Vetlanda är banpersonalen inte oroliga över banans beskaffenhet. Bara det blir uppehåll under matchen ska det inte vara några problem att genomföra tävlingen.
[Redaktion]


Publicerat

i

av

Etiketter: