Senaste nytt om mordet i Nässjö i januari på Storgatan.
Mannen som dömdes till 18 års fängelse av Eksjö tingsrätt för knivmordet på restaurangen i Nässjö har nu överklagat domen till Göta Hovrätt i Jönköping.
Den dömde mannen menar att han handlat i självförsvar och använde nödvärn när han stack ner offret med ett stort antal knivhugg. Upprinnelsen till våldet var en konflikt kring en lägenhet.